Det verkar som om en kommentar har försvunnit från sidan. Där det bara stog SNORUNGE,Jag hat alltid varit stolt över att aldrig ha tagit bort mågon kommentar, men nu har det hänt 2 ggr.Det måste vara mitt dåliga hanterande av min telefon. Ber så mycket om ursäkt.
Kommentarer