Ja,men jag hade tur.jag hade lovat bort hanen i kullen ,till en vän,den vite är nog hanen,syskonet får försvara äran på ostseerennen
Anonym sa…
Jag vill med ha den till en hane ! Den kommer nog gå bra :)
Peter sa…
Hej Bengt!
Min far som var av den gamle stammen tyckte inte heller att brevduvor skulle vara vita.Men hade han en schäckig så sa han att den kommer att bli vackrare för varje första-pris den kommer att ta.
Kommentarer
Dom blir nog bra än då :)
M.v.H
Tony
Min far som var av den gamle stammen tyckte inte heller att brevduvor skulle vara vita.Men hade han en schäckig så sa han att den kommer att bli vackrare för varje första-pris den kommer att ta.
Det ligger nog rätt mycket i den ironin.
Det blev en hane,systern är på Ostseerennen