Årets avel är slut

Från och med nu börjar jag stänga avelsboxarna.

Några ungar finns kvar ,när de är  färdiga kommer jag att skilja könen. 2 par kommer att få avla ett par kullar till. Det är min gamle VB Jonge Sprint med Rossita,som gav den bästa hanen 2016,222.
Samt ,just 222 som har Lambrechts Lockx honan från GPS
Detta eftersom jag lovat bort ungar till Tyska vänner.

Alla mina avelsduvor är från och med nu TILL SALU

EFTERSOM JAG HAR 15 AVELSPAR I DAGSLÄGET OCH JAG HAR TÄNKT ATT HA 10 PAR NÄSTA ÅR, SÄLJER JAG så många av hanar och honor som behlvs för att komma ner till 10 par,alltså är ALLA till salu,jag behåller de 10 paren som blir över

Lista på till salu duvorna är samma som mina avelspar 2017

Har inte  bilder på alla men här nedan är några


36 är efter vandenAbeeles son Rudy med en dotter till Hooymans Harry

En hane av Lambrecht blod,inte bland avrlsduvorna 2017,eftersom hanbkom eent till mih och parades på en dotter till den gamle med Rossita
Lambrecht hona ftån GPS,AV UNIKT BLOD FRÅN LOCKXZÄR BESKRIVEN PÅ BLOGGEN





Blue Harry,hane av Hooymans blod

Helsyster till Tysklands bästa hona 2011


Några har jag lånat ut,bland andra BLUE HARRY,han kommer snart hem och är därför till salu

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!