94,an ångar på

I går flögs näst sista tävlingen på ALGARVE GREAT DERBY, jag var just då under tävlingen ,på väg hem från Rom.
När jag kom till Kastrup fick jag höra om tävlingen,fick ingen topp placering,var missnöjd då,men i dag på morgonen  fick jag ett bra besked.
Nu har 94 gått upp 5 placeringar på essduvelistan till en 9.e plats mot alla de 2.288 deltagarna,bland andra ,Hooymans,Geerincx,Lambrecht,Wichert,Sangers ,Hok Reijnen m.fl


94 är kullsyskon till 93 ,som blev 11.a på Dapirace.
En tävling kvar,FINALEN den29.e.
Tills nu ,en enorm framgång

Brorsan ,93, är på auktion just nu,hade det inte varit ,för wtt jag har föräldrarna och ett antal syskon till 93, hade jag köpt honom
93 och 94,as stam



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!