TOPPSTAREN 2

Toppstaren 2 kom till mig efter Ostsee rennen finalen.
Hon är en LÅNG MEDEL hona. Dv 01777-19-679
Hon är genom FADERSIDANS ,halvsyster till min TOPPSTAREN, som blev mor till min 14.e på Ostseerennen .
. En HELSYSTER  är mor till sveriges bästa på söder nationalerna hos Patrik Hedström.
TOPPSTAREN råkade smita ut från slaget och försvann för gott. Har bara ett. Barn kvar efter henne,en hane som sitter i par 4.
Jag skaffade en helbror till henne som jag har i par 3.
Endast ett barn har testats efter helbroren och den blev  16.e på Smedstorps OLR , där Nille blev   12.a med en unge efter barnbarn Toppstaren

Sammanfattningsvis,; TOPPSTARENS avkomma är hyfsat bra.; 1.a nat essduva söder. En av de bästa placeringana en svensk haft på Ostseerennen, 14.e. kallas för SCHWEDIN sen hon bytte ägare(Gehrken)
Toppstaren 2 har en mer långdistans Touch.  Pappan är densamma som TOPPSTAREN hade, mamman kommer efter son RUDY (vandenAbeele) med Nikol , dotter till Nikolaus, Bästa essduva KBDB  great middle distans 2013

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!