Nya duvor

Lire märkligt, nya duvor när jag har sagt att jag säljer ALLT. De nya är också till salu, de var beställda långt innan jag tog beslutet att sälja allt.De nya är 3 honor efter SPRINT linjen och en hane efter SMALLESON med egen dotter , hon som blev utnämnd till Tysk MATADOR , vann en 640 km tävling mot 13.205 duvor. Ungen är alltså efter "son SMALLE" medreg.vinnaren som kommer efter son Smalle med syster SPRINT. Efter denna syster SPRINT är en av honorna också far där är son SPRINT, alltså inavel på Sprint och samtidigt halv systr reg.vinnaren Bilder på mamman finns här på sidan. Ytterliggare 2 honor ,inavel SPRINT, är också till salu.Ett gammalt par som jag köpt ihop med Tord Henriksson kan jag inte sälja ,av förståeliga skäl.Hanen är 12 år ,och direkt SonWRINGER alltså av det gamla blodet , halvBror SMALLE, honan är efter Donkere 12 , en av de nyaste stjärnorna. Dock också av det gamla blodet, i övrigt är alla andra till salu. Legolas , hans syster, halv syster ,ASKS BOURGES, SPRINT JUNIOR , Prange POJKEN och mina RÖDER DUVOR

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.