Vaknat ???

Jag undrar om jag någonsin får uppleva att Förbundsstyrelsen vaknar! Jag blev medlem1967 och har sett nedgången i medlemsantalet fortskrida utan att vårt förbund gjort något radikalt för att stoppa nedgången. Vi var ca 1000 medlemmar när jag började sedan höll det sig där länge men de senaste 10-20 åren har varit katastrofala! Under den här tiden har vi bytt förbunds ordförande några gånger men alla utom Lennart Lindgren har utanatt fundera på vad som händer fortsatt den negativa utvecklingen. Lennart orkade inte kämpa emot den negativa pöbeln som gjorde allt för att få egen makt . Dessutom gjorde Lennart något nästan oförlåtligt. Han sålde duvor. Det är naturligtvis negativt trots att många på den tiden gick upp i toppen på prislistorna med LiLa duvorna.
Sammanfattningsvis ,tycker jag att vi måste satsa på P.R i förbundet, vi har ju pengar ,varför inte köpa professionell P.R.?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.