Endast det bästa.....men hur gör jag?




Donkere 12
Marcelis favorit
SPRINT 22x 1:apris varav 4 ggr mot
mer än 50.000 duvor








BROR Sprint, den bästa duva som importerats till sverige,anser jag.Den parar jag och Tord inte med vilken duva som helst. Den som har följt med diskussionen på forumet http://brevduvor.forum24.se/brevduvor.html kan inte ha undgått vad jag tänker om Tords 16 &49. de bästa duvor jag sett i Sverige,rena Jannsen deKlak från Beute holland. Vad skall då Bror Sprint ha för hona? Självklart modern till 16& 49. Dessutom får han en Dotter till Donkere12 från Marcelis.Alberts favorit hane.


Endast det bästa är gott nog/ framgångsrik avel är ingen tillfällighet






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.