Min Göbel unge 365

I samband med att  Göbel ungarna skulle tas hem till Sverige ,valde jag ut 2 ungar till mig, 2 kullsyskon efter  son Louis med dotter Inteelt Dirkje. Det blev 2 fenomenalt fina Ungar 1 hona och en hane. hanen sålde jag vidare till en man som skulle göra comeback med duvor Honan (365) behöll jag eftersom jag har haft en förmåga att få för lite honor till avel varje år Nu visar det sig att 365 inte alls är en hona utan en hane Pappan är helbror till en hane som på 3 år tagit 31 placeringar och som är far till till bästa ett åring,som alla vet är Louis i par med inteelt Dirkje far till Legolas och till pappan till Reg förb.vinnaren på 525 km mot 22.500 duvor. Louis är son till Van dykes BOURGES som blev 2:a nat i Belgien mot 40.000 duvor, Bourges är dessutom bror till Kanibaal, Belgisk Essduva och far till GoldenLady som i sin tur är mor Till KLEINE DIRK
visst skriver jag ibland; Bra avel är ingen tillfällighet.
365 säljer jag för 1000;-

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.