SYSKONEN ALI

ALI och hans syskon,TYSON en blåbandad hane som kom hem igen för en kort tid sedan,visar överhuvudtaget ingen respekt för sin kullbror ALI. LOVELY RITA som  är så underbar som namnet vittnar om.Har varit utlånad i två avelssäsonger, men nu hemma igen. Queen som fick sitt namn eftersom hon är nr 1 i slaget,d.v.s. var nr 1 nu ,sedan Lovely RITA kommit hem kan jag inte säga vilken som är bäst, Queen är lite större men Rita har även hon"allt" ,dessutom sa jag till mig själv när jag fick se henne växa upp ,att jag inte längre kunde önska mig bättre, det som hänt är att jag nu har 4 likvärdiga topp duvor. Bilden på de 4 är inte alls av topp kvalitet,min fotograf(Tove) kunde inte hjälpa mig just nu

Kommentarer

Fotografen sa…
Självkritik är viktig!

Mvh/ Klick :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!