Låna Böcker?

Hej vill du låna ,eller köpa, mina böcker ? Jag har de mest etertraktade på tyska,bl.a. Ernst nebels  champions band 1 - 8 med artiklar och bilder från alla de bästa! Van Dyke, Koopman ,Marcelis,Sander , Prange +ett par 100 andra slag ,allt med Foton från essduvor och slag inredningar m.m.
Matador boken om  de bästa för något år sedan , bl.a SPRINT, Ringlose m.fl.
+ flera andra böcker allt på tyska, men gör som jag ,läs med en ordbok tillhands, behövs egentligen inte eftersom det finns så mycket bilder.
Janssen bolken höll jagpå att glömma trots att den har varit min BIBEL sedan jag fick den 1982
Maila eller ring på 0767 133 206 mail bengt_ask@hotmail.com
Jag har dessutom video kasseter och DVD;s

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!