Fröken JEFF till salu

Säljer fröken Jeff,då jag inte längre har plats för henne. Jag har sålt min ALI för avhämtning i Oktober. Därför sparar jag alla honor efter honom i olika parningar ,därför får många tänkta avelshonor stryka på foten ,
Fröken Jeff är en blåbandad hona av super kvalitet både kroppsligt och stamtavle mässigt, Jeff från Jeff (Jozef)Haest  tog 13 första pris blev sedan såld till tyske mästaren RÖPER där han har gjort stor påverkan i stambildandet,efter Röper sejouren kom han till Dirk de Baer där han också ingått i den super stjärnans avels bas."Jeff" fick sitt namn efer att han kom till Röper ,tidigare var hans namn "Blauwe Crack"                                    

Fröken Jeff kostar 1500 :-(säkert värd mycket mer) men jag tar vad jag ger för duvor jag köpt in150 euro har hon köpts för ,min vinst är att svenska kronan har blivit så stark



Lägg till bildtext

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.