GULD ÄGG lagda med en DIAMANT som pappa

Känns väldigt bra att gå ut i slaget och kolla upp duvorna och äggläggningen . Hos ALIPOJKEN och ANN ligger två  blivande Kanoner. Men... ännu mer spänd är jag på de äggen som ruvas av MAGUA/DIAMANTEN med  SYSTER NEW ALI. New Ali gav 2012 kanon ungar som vann dubbelt i Malmö. Året efter ger Syster New Ali bästa unge i Malmö, BRA AVEL ÄR INGEN TILLFÄLLIGHET.
Om jag nu har hittat en linje -Sprint-VB Jonge Sprint-Ali -New Ali parar jag inte den linjen hur som helst!
Alltså sätter jag min Syster New Ali på det bästa jag har.= MAGUA som är från superlinjer,DIAMONDLADY s son med dotter till MIRAKEL. Inget konstigt, jag bara gör som resten av Brevduve världen= Letar efter bättre hela tiden.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.