3 par

3 PAR säljer jag för 1500:- paret.  ENSTAKA AV DUVORNA I PAREN ÄR SÅLDA

3 hanar;  334 en riktigt bra flygare, med 3 nat. placeringar på 4 starer,fjärde gången kom han hem skadad. har dessutom 2 andra placeringar i klubben samt en bra i syd ost mästerskapet på Vordingborg,16 tror jag mot 500 duvor.

21 var min bästa ettåring, otävlad otränad som unge ,men kom igång bra och fick 2 nat söder placeringar.

RUDI en inköpt efter RudiDiels  GoudenHantje linjen med Stieneckers Kanibaal linje
Se  Stamtavlorna på de tre hanarna
Se sedan på de 4 honorna och para i hop själv vilket par Du vill Ha  för 1500:-
21 , med en underbar stamtavla,som genom sin första säsong visat sig va så bra som jag trodde.
SKADAD DÄRFÖR TILL SALUSÅLD
3 nat.placeringar på 4 försök och fjärde gången skadad ,super Stam
Rudi med superbra avstamning, har 3 söner i kommande änkeslag SÅLD



 Här de 4 honorna

Beute -Sprint-Figo "geht`s  besser"?
PILEN, Holländskt super blod SÅLD
En orig från Göbel, pranges 261
Ja,VAD SKA MAN SÄGA?  SÅLD

Kommentarer

Unknown sa…
Hej!
Jag försökte nå er men hittade inget nummer så ringer jag er och får reda på de duvorna, vill gärna ha ett par. Här kommer mitt nummer:

073 56 44 144

Mvh
Kim
Unknown sa…
Hej igen!
Nu hittade jag ert nummer, det står i stammtuvlan, jag kommer ringa er och tala om det.

Mvh/ kim
Unknown sa…
De duvorna som jag köpte kommer vara min start här i mitt andra och reell land, Sverige. Ett stor tack Bengt Ask för att du har varit jätte snäll mot mig.

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.