3 överlevande

vid mink attacken förlorade jag alla änkehanar utom 4, en av de fyra var min Figo som jag redan bestämt skulle gå till avel efter säsongen.De övriga tre säljer jag eftersom jag börjar om med ettåringar nästa år. Tror att de tre kan ha motivationsproblem efter Mink attacken. Den ene 336 är helbror till Figo som var 8. nat,Hannover och 4.e essduva nat söder ´13 var sedan 44 ´14 en halvbror sitter på Daprice i danmark , ett syskon till denne vann årets första ungdjurstävling i klubben.
273 är efter son VB Jongesprint med dotter Lammert parad på en fantastisk Koopman hona. Enda paret som fick vara tillsammans även 2015,brukar skifta parning varje år.
255 är efter Alis kullbror med en Neuwe Olympiade hona

336: 1500 :-
273: 750:-
255 : 750:-

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!