vanDyck - Lambrecht

fader ; German Golden Caprio. Son till diCaprio,Heremans,nu stamhane hos vanDyck.
            Efter en bror ,fick Koopman sin olympia duva "Golden Capri", en halvbror heter Olympic Niels och var olympia duva för Belgien

Moder; syster "OlympicBolt",orig Lambrecht. Olympic Bolt,tävlades av Karel o Kas Meijer. En annan syster är mamma till 14.e essduva KBDB, belgien på medeldistans för Lambrecht
Den här duvan bjöd jag på en auktion,tills jag såg att det var en hane,därför "släppte" jag den till en ,Steuphard som fortsatte bjuda,men han upptäckte att den hane han ville ha,var en HONA,han mailade mig och erbjöd den till mig.


/Olympic Bolt,hitade bara en kinesiskt inlagd bild

5




Kommentarer

Anonym sa…
Di Caprio - är det en ren Heremans duva?
Ja . Di Caprio köpte vanDyck av Hereman -Cuesters. Vid deras upphörs auktion pch är efter Jackpott som är efter Olympiade och Jan Diels honan 232"kampionetje. Mamma till diCaprio är en av Heremans andra linjer 799 - 700
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.