Ett halvhjärtat avslut

Hade tänkt skriva att jag lägger ner bloggen,men jag kommer att från och med nu inte skriva så mycket. 

Min fysiska hälsa tvingar mig att låta bli onödig stress, en sådan är ,att jag tvingar mig själv att producera något att läsa.
Jag har inte fått någon tillsägelse av min doktor,men jag upplever själv att jag inte har den sinnesro,jag vill ha

Därför slutar t.ex. sidan 2017,från och med nu.
Skriver bara det som intresserar mig just nu och som jag har lust till

Min prioritet blir min egen avel och mina avelsduvor ,det som är nytt hos mig och lite av varje

Utländska toppflygare kommer jag alltid ha ögonen på

Mina resultat på olika OLR,hoppas jag blir sådana att det finns skäl att skriva om dom

Ett inlägg då och då får bli mitt mål


Kommentarer

Peter sa…
Hej Bengt

All respekt för ditt beslut,men jag kommer att sakna att läsa "2017" Vi vet ju båda hur viktigt det är med sinnesro.
jocke sa…
Trist att höra, men klokt att prioritera hälsan

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!