TOTAL UTFÖRSÄLJNING

Säljer alla mina avelsduvor

Slutar med den aktiva brevduvesporten, efter att ånyo blivit drabbad av en MÅRD  attack,den här gången dödade den alla tänkta tävlingsduvor
Avels duvorna blev inte drabbade

Min tanke är att sälja mina avelsduvor och behålla  de som blir över för att inte helt släppa kontakten med mitt intresse

Ni kan se de som är till salu på "sidan" Avel 2018

Samtliga är till salu

Ring eller maila
0767  133 206
askbengt54@hotmail.com
Priserna sätter jag inte ut,bättre med en personlig kontakt
GERDA,nedan är en av de många som är till salu
Se, Lambrecht ,Pipa auktionen som kommer att innehålla just samma blod som Gerda,börjar på Pipa kl 17 idag

Stefaan Lambrechts (BE)

Youngsters of his best breeders

Starts 30 Apr 17:00
The super class pigeons of Stefaan Lambrechts are internationally famed for their race winning abilities. Racing bird Linca, 1st Nat. ace pigeon KBDB with the best coefficient ever in the shorter middle distance YBs, understandably became one of the most renowned Belgian sprint pigeons of her era. Other key members of one of Belgium's leading pigeon breeds are Super 188 (2nd Nat. ace pigeon KBDB) and of course stock breeders Blauw Gert x Van Loock-Duivin. Stefaan is now selling a group of youngsters from the best breeders of his fantastic pigeon family.

Kommentarer

Anonym sa…
Underbara duvor!!! Speciellt "New Olympic Bolt"

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!