GRATTIS JOHANN

Johann Schöller blebv bästa Svensk i går på Ostseerennen finalen. En väldigt hedrande 34.e plats och BÄSTA Svensk med sin 562
Själv fick jag vänta till dagen efter ,på min 435  par 8. Blue Harry

Men jag träffade lite. tyska vänner och det förgyllde min dag , som trots resultaten blev skön ,då jag var där med mina döttrar.

Fick också med mig mina redan för ett halvår sedan inköpta Sagan duvor , en hona och en hane 801 och 802.

Dessa har jag haft till salu längeså behövs förnyelse av moderna duvor, var så goda;
801 o 802 är alltså efter "sohn Sagan"  med ett barnbarn dDiCaprio.
Hon, 892, är farmor till Patrik Hedström s essduva i sektionen och silvermedaljör på national BREMERHAVEN, Bra avel är ingen tillfällighet

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.