Skänker en unge

 Jag Skänker en unge efter "MISSTAGET xDotter ROSSE  den är redan tingad

MISSTAGET  fick sitt namn då det inte var meningen att hon skulle  komma till världen så tidigt, tror  att jag skrev om misstaget redan i december. Eftersom hans pappa är PATRICK fick han födas

Mamman till MISSTAGET  är ingen mindre än Blaue Lambrecht 414 ,kanske den bästa som jag någonsin importerat.

MISSTAGET  är parad på ROSSE dottern 69

 och är egentligen  också ett misstag då båda är unga och födda 2022.


Dock föddes det 2 ungar idag  och den ene Skänker jag 

TILL EN NYBÖRJARE EL. NÅGON GANSKA NY  I SPORTEN 

Enda kravet är just detta att du är NY och hämtar  ungen själv hos mig



Ring mig eller skicka meddelande 
0767 133206
F.ö  kan ungen hämtas  om 3 -4 veckor

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!