8 1 5 !!!!!!

 




Här är stamtavlan på 815. Pappan 363 är direkt efter min son Braevheart  med Rossita, som också är mor till Sprint 150 , mamman till min ostseerennen  vinnare.
363 har visat sig vara en super avelshane, då flera barn är vinnare. 
I stamtavlan längst ner på högersida ser vi också dotter Braevheart,  som jag  fick Patrick  efter som hos Hedström gett  dubbla sektionsettor.
I helgen vann Patrik Hedström  ungdjurstävlingen i sektionen med en unge efter 45. 
45 är kullsyster till 44 som är mor till QADAN s hattrick.som tog 4.a ettor i sträck.
"Bra avel är ingen tillfällighet"
Själv har jag bara tävlat med den  linjen mer än  på OLR, men har haft framgångar där.
Senast på vikingrace  där Jag blev 12.a på första racet. Hoppet har tänts inför kommande race med 447


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.