Lite guldkant,efter katastrofen

 För en vecka sedan skedde det som inte får hända

 MÅRDEN KOM IN I SLAGET. Där dödade han allt som fanns i den avdelningen  han kom in i. 12 st. Men som tur var kom han inte ln i den  andra avdelningen  så 11 st lever.  FAST  inte  riktigt så, för i dag ringade jag de 2 ungarna som var nyfödda i den fredade avdelningen.  Vilken tur att just de 2 ungarna  efter 460 och Braevheart  dottern  fick leva.

Ännu mer glädje ämnen , är att jag  blev undersökt. Igen för  några veckor  sedan , och det var så positivt att det neurologen  sagt inte stämmer,  så jag lär inte få alzheimers  som det sades med påföljande demens. Väldigt positivt!!!!

Beskedet  om  min blivande  Alzheimers  gjorde  att jag fick börja planera  mitt brevduveliv.   Därför  tog jag beslutet  att sälja alla inköpta och behålla  bara ungar efter de allra bästa.  Nu har mården dödat de flesta.DET ÄR INTE POSITIVT , men för att  hålla humöret  uppe får jag glädjas åt att 460 och en son till  Best Kittel  honan är kvar för de satt hos avelsduvorna i avdelningen som blev skonade

 De nyringade ungarna 496 och 497



Kommentarer

Peter Chr. sa…
Hej Bengt

Jättetråkigt med mården. Skönt att du fick en bra besked och slipper Altz.

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.