OLAF GEHRKEN Har bästa essduvan


OLAF GEHRKEN FICK FICK 1.a essduvan på FAUNA olr 

Enligt  arrangören  den tuffaste  finalen hittills, allra tuffast kanske för transportören  som fick  använda 2 dygn till att få Duvorna till uppsläppsplatsen.
Fauna som ligger i Moldavien  nära Ukraina   
OLAF SOM DRABBADES  HÅRT AV ATT EN TJUV stal 35 avelsduvor nyligen  kan glädjas åt att ha 1.a essduvan. En 50% Geyskens  x Lilli. Alltså  är ESSDUVAN halvsyskon   på modersidan till min KINA 24 som likt esduvan har Geyskens blod på fadersidan

   KINA 24.  
   LILLI 375 ÄR MOR TILL ESSDUVAN PÅ FAUNA  OCH TILL MIN KINA 24 OCH. TILL MIN ROMARIA.
MAMMAN TILL LILI 375  ÄR BLUE LILL SOM ÄR ESSDUVA PÅ ALGARVE 
 BLUE LILL ÄR MOR TILL MIN  BRAEVHEART DOTTER938  SOM ÄR MOR TILL PATRICK 
Pappa till LILLI 375 ÄR FAR TILL ESSDUVAN PÅ DAPIRACE 
SNACKA OM  ESSDUVE LINJE



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.