Vinnaren av Algarve OLR

 Vinnaren  är en van den Bulck x Hallman mer exakt  Kittel x Romario  ägaren  walter Thun Tyskland har förutom Kittel  ochRomario blandat in Josef blod från  Frölingsdorf

Här är den  stamtavlan  som Thin lämnade med sin vinnare

Ä



 Själv blev jag glad  när jag såg att det var en av Romario blod  som var vinnare igen.

När jag förra året blev räd att min stamhona inte skulle få sina ägg befruktade ringde jag Olaf gehrken och bad honom ordna en ersättare  till henne. Han återkom med en  senunge efter Romario blod 

Honan  fick  namnet  ROMARIA och  hade förutom  Romario blod  samma linje  på modersidan som min stamhona 938





Mamman till min nya favorit 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.