Mina 9 avelspar av vilka 3 publiceras här nu

 Par 1.PORSCHE 36 X  blåa VENUS

============≈===================




NINA  är moster till Porsche 36 och alltså syster Till6 st vinnare hos Jos Thone 


PAR 2   S 55-23-460. X dv 01777-15-938 dotter Braevheart 

≈===============≈=====================




 Yngst med äldst. 460 är min yngste men en unghane som redan har ungar med dotter Braevheart.  Han är precis vad jag vill ha, ifråga om fysiken och energi/mentalitet,för attinte tala om hans gedigna stamtavla 

"Mother of Patrick " är inte bara mamma till Patrick (som gett dubbla sektionsvinnare) hon är även mor till flera avels Ess som starka olr flygare. Själv har hon gett 11.an på Dapirace och 60.e på ostseerennen. 


Par 3.  S 55-20-70. ×  Holländska vikingen s





=====≈==≈≈==============≈=========

70 som Tord Henriksson fick för att tävla åt mig, tävlade  i år helt utan förberedelse  eller träning och lyckades  bra trots att första tävlingen våren SM tävlingarna på över 40 mil  70 har samma pappa som den unge 460 se par 2

Honan "den Holländska vikingen " har kanske den bästa avstamningen av alla

Best kittel, GOED GRIJS  och vanden Veens medeldistans  Ess

 SUPER TILL OLR ,för mig tillsammans med mina bästa  OLR, TEX. BRAEVHEART,Sprint osv



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!