Alla mina AVELSDUVOR :TILL SALU+ungar 2009

Jag har beslutat mig för att börja tävla med årets ungar som ettåringar 2010
I sammband med det här beslutet har jag också kommit fram till att jag skall sälja mina avelsduvor för att bespara mig jobb och kunna koncentrera mig på de 10 Änkepar som jag skall tävla med. Eftersom jag tror att mina avelsduvor är av högsta kvalitet kommernaturligtvis 2010 års ungar från mina 10 änkepar vara tillräckligtbra.
Alltså säljer jag alla avelsduvor från och ned nu med avhämtning från 1 juni
de som är till salu är alltså alla avelspar 2009 http://bengtask.blogspot.com/
dvs Asks Bourges såld
Plexus Bud lagt såld
Sprint jr Bud lagtSÅLD
191 Legolas son
236 "
217 Bourges son
216 dotter
jonge WringerBud lagtSÅLD
MAGIC Bud lagt
Kyrkeduvan såld
54 såld
244
178
+son Legolas x 8 (syster ostseerennen stjärnan) Nu inlagt som par7 http://bengtask.blogspot.com/
dotter legolas Legolas x dotter Asks Bourges
årets ungar bland annat 4 stycken efter Legolas med syster ostseerennen bl.a redan färdiga .
Alla övriga ungar efter avelsparen2009 är också till salu
Först till kvarn gäller, lägg ett bud på bengt_ask@hotmail.com el. 0767133206

obs min del i Henriksson-Ask är inte till salu,de stannar hos Tord
OBS LEGOLAS ÄR SÅLD SEDAN TIDIGARE TILL TYSKLAND

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.