3 superhanar till salu!!!

TIPSEN efter son Fenomenet TIPS  orig Marijke Vink
 Orig. Marijke vink

 efter son Tips med dotter RAMSES en koopman duva som var Olympia Duva för Holland. säljer honom för 6.000:-SÅLD...

Unike har jag kallat dennegenetiska kopia av  min topp hona UNIKA,vilket okså är anledningen till att han säljs,han är hane och hon ,hona


























3 av mina inköpta hanar av toppavstamning säljer jag  då jag inte har plats till dem. 1.Ttipsen  orig Marijke Vink,efter son Tips.  2 Unike efter son Unicum     3. GABY  orig Irmer. Gaby är far till  RV essduva i Tyskland, i en konkurrens som vi i sverige inte kan förstå!!















Unike kostar 3000:-




 
Gaby i mitt stamtavleprogram,orig stamtavla finns men jag har inte lyckats scanna in den

 Gaby säljer jag också för självkostnads pris 4000:-

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!