NU ,börjar jag avvecklingen av mitt avelsslag.

jag kommer att sälja 50 % av mina avelsduvor i år,jag börjar med några som jag ännu inte tagit ungar efter!
1;UNIKE,blåbandad, som jag haft utlånad i år till en vän. En senunge från ´11 som med sin enorma avstamning måste vara ett tillskott till alla avelsslag.Efter son Unikum x vanDykes Kanibaal-Rambo linje 3000:-
2; Prange Beute  som kom hem för en vecka sedan och alltså inte än har varit parad, med superstam,via Keuten .blåbandad scheck med dotter  Eurostar som mor  som dessutom har syster Blauer Diamant som mor alltså: 2 x Tysklands bästa  i generna samtidigt som  fadern är efter Pranges bästa med Beutes superhona  63       2000:-

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!