Total,katastrof..men nöjd ändå

Katastrof,ja , ungarna blev inte registrerade.. alltså inga resultat på första tävlingen Jönköping 250 km ,13 av mina 16 insatta ungar kom i flock hem,kl 10.25,gick bra in på någon sekund,men jag hörde inget "blipp" från taurisen,går in och kollar och ingen unge registrerad,katastrof.. men allt ser rätt ut med displayen den står på "tävlingstid" och "2 sensorer" ,alltså borde det fungera. ringer en klubbkompis som  sa att han hört om liknande händelse ,då hade man dragit ur elsladden i 5 sek och sedan hade klockan fungerat igen. Jag gjorde samma sak och.. det fungerade,dock blev det en timma försent. Att jag är nöjd beror på att de 13 har bra tid jämfört med övriga som jag hört ifrån(ca en kvart bättre)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.