790 och hela hans långdistans släkt(vandenAbeele) säljer jag nu

Stamtavla på 791,kullbror 790, Efter bHuub Hermans super 015 med en vandenAbeele hona, bröderna kostar 1000;- st


Ett barnbarn till BLIXEM ,vandenAbeele s mest eftrtraktade duva som överallt i världen ger under duvor 3000:-

Richarda  ,en inavlad Wittenbuik hona som  jag säljer för 2000;- eftersom jag gett den summan för henne.en hona efter henne har jag på ostseerennen,hon har mitt hittills bästa resultat på träningarna 27;a mot ca 1300 duvor.
790 ,pappan till min framgångsrikaste unge i år säljer jag nu, dessutom hela hans släkt eftersom jag vet att jag inte orkar satsa på långdistans,håller mig till mina 12 änkehanar av Sprint/ kleine Dirk avstamning. dock skall 790;s son in i änkeslaget nästa år. Förutom 790 och kullbrodern 791 säljer jag alltså min Rickarda (inavlad Wittenbuik) Lightning ,efter son BLIXEM

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.