S E S A M ,till salu,efter syster New Ali

SESAM , efter syster NEW ALI
Jag säljer min SESAM som  jag haft så stora förhoppningar på. Men efter att han skadade sig i våras efter att ha flugit på ledningarna som korsar mitt boende blev han tränad och skötte sig bra på träningarna, när han sedan ett par veckor innan första större träingen i klubben ,skadade sig för andra gången trodde jag att det var slut med honom,men han kom tillbaka och genomförde de 2 första tävlingarna utan problem, veckan innan tredje tävlingen skadade han sig ånyo på ledningarna och det var slutet på hans tävlingskarriär. Därför säljer jag honom nu , mamman är helsyster till NEW ALI så hoppet finns om nya syskon till nästa år. 1200;-

 Se min blogg i mars i år

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.