GLIMMRANDE!! ANN

Trots att jag inte är helt säker på min Engelska översätter jag gärna GLINTING ANN  till Glimmrande Ann eftersom hon är just det GLIMMRANDE .
 Jag föredrar att kalla henne ANN.
ANN har en  avstammning som få. Pappan ät son till GOLDEN LADY med CO
Co köpte Koopman från VERBREE . Eftersom Koopman bara köper det bästa fick han CO som är en helbror till Essduvorna och OLYMPIADUVORNA ZIGO och ORLANDO. Sonen till CO  o Golden LADY,döptes till GOLDMINE,guldgruvan. GOLDMINE parades av PREMIER STUD med en dotter NOBLE BLUE med ANNELIES. NOBLE BLUE är far till bl.a. Mister Emerveen,Olympia duva hos Koopman,för Holland. Dessutom är NOBLE BLUE far till Mr Blues far hos Veenstra.
ANNELIES  är ett av de berömda syskonen till KLEINE DIRK
Min egen svenska stamtavla  sätter jag in eftersom mitt problem med Scannern fortsätter får jag inte in original stamtavlan  på denna engelska dyrgrip 
A N N



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.