GOTT NYTT ÅR !!!!

Jag önskar er alla Ett Gott Nytt År

Så här på den sista dagen av året ,tänkte jag  summera lite.
Personligen har jag haft det lite upp och ner. Min fysiska hälsa har under delar av året varit dålig.
min alkoholism har jag dock koll på. Försöker leva en dag i taget.
Min blogg har jag inte kunnat sköta som jag önskar eftersom hälsan  har sviktat så kraften inte funnits där.

Tävlingarna har av samma anledning inte funkat så bra heller,men jag blev i alla fall  17,e bästa slag på SM

Bloggen har varit välbesökt, ca 120-150 besök om dagen.
Det var tråkigt att jag inte kunde fortsätta min Alkis bloggning mer en till försommaren ,men från och med i morgon startar jag en ny. sida som kommer att heta EN DAG I TAGET, som kommer att handla om min Alkoholism och hur jag behandlar den. Dessutom kommer jag att böja en ny dagbok 2015

Jag vill här också be de människor jag sårat om ursäkt.

Särskilt tycker jag att det är synd att så många i förbundsstyrelsen känt sig kränkta av vissa inlägg,som t.ex. Surfade lite och Berlin ett bra alternativ?

Ska försöka skriva på ett mindre kränkande sätt,däremot kan jag inte ta ansvar för personers känslor när de läser min Blogg

HA ETT GOTT NYTT ÅR
Bengt

Kommentarer

Unknown sa…
Hej Bengt!

Jag önskar dig bäst i livet och framför allt hälsan, hoppas att du kommer känna mycket bättre i den här kommande året så får du mer tid att göra vad du tycker om mest.

Jag skulle vilja säga att det var jätte trevlig att träffa dig personligt, att vi hade ett rolig samtal om våra sport och skulle gärna vilja träffa er igen trots det lång avstånd Stockholm - Borrby.

Ha det bra Bengt, vi önskar dig samma..
Gott Nytt År
Anonym sa…
Gott nytt 2015 Bengan!
Mvh/Klick

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!