Tänkta avelshonor till salu

Eftersom jag nu  har parat mina Avelspar "på pappret" säljer jag dessa 6 honor

1. Lady   från Söllner ljus hamrad  2.000.-såld!
2. Röperskan      1.500:-  blå bandad   såld
3. Samurai           1.500:-       "
4.Fröken Jeff        1.500:-       "
5.Black Magic      2.000:-    orig Huub Hermans 
6. Ali 351              1.500:-
6.   ALI dottern 351. Föräldrarna är helsyskon ,båda har gett 1.or
5.       Black Magic
4.    Fröken Jeff
3.     Samurai
2.              Röperskan, har en skadad fot. därför skaffade jag ett  syskon,en hane och säljer henne.
                                                  
1.       LADY,mor till min bästa ettåring med 2 nat söder placeringar.

Ring 0767 133 206    el. mail   bengt_ask@hotmail.com

Kommentarer

Unknown sa…
Ja, vad skulle man säga, en 19 timmar tur och retur resa, att köra 19 timmar på en dag är för alldeles mycket men igen det gör väl värt så, var jätte fina duvor som jag har fått.

Och Bengt, vad kan man säga också om din generositet, jag har haft en bra tid med er folk , du och din familj Bengt har varit så trevliga, snälla mot mig och mycket gästvänliga, det var en ära att träffa er alla.

Tack så mycket Bengt för att ta emot mig i ditt hem, och för duvorna.

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!