En RUDY unge för 30.000

Ja,den nye ägaren till bror new Blixem fick punga ut med 30,000 euro
far RUDY efter BLIXEM mor KIANA efter TOPSTAR

Kommentarer

Anonym sa…
Det var nog en svensk som var inblandad på Gaby´s auktion på pipa?!

Populära inlägg i den här bloggen

Fortfarande aktuellt,skrivet för snart 2 år sedan

Nu är det dags,att tänka på parningen och kurer

BERLIN ,ett bra alternativ?