Fler Bulckar och LAMBRECHT är till salu

Honan i par1;55-18-365
Dotter till  Röde LAMBRECHT 719 med Röda RAMBO GIRL



365 är en kroppsligt perfekt hona och med den stammen en  klar utmanare i ett framtida avelsslag någonstans i Sverige

FAHLER KITTEL
Helbror till TOPPSTAREN,som gav 14.e på Ostseerennen

SCHWEDINS KULLSYSTER fick Patrik Hedström,hon gav national ettan från ZEVEN


                           MIN Favorit!!!
4.e Essduva på DAPIRACE  2016, när jag lyckats få köpa Dotter Braevheart ,938, var mitt Focus på att få en riktigt bra hane till min BRAEVHEART dotter. När sedan den här hanen kom ut till auktion med RESULTAT och en för mig, rätt stam , slog jag till,, lite dyrt , men det var han värd


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!