Mina 4.a HOOYMANSDUVOR

Även mina HOOYMANSDUVOR är till salu.
De 4 är; Harry 13
               Blue Harry
               Snake.
               Blue HARRIETT

Jag skaffade Hooymans blodet,eftersom jag ansåg det vara det perfekta att ha som bas till National tävlingar.
Själv har jag inte tävlat Hooymans blodet mer än en gång. Då på en ungdjurs tävling ,men resultatet blev gott, 1.a i sektionen
DÄREMOT, har PATRIK HEDSTRÖM testat duvorna, alla hans söödderduvor har Hooymans blod i sig, ofta tillsammans med Sprint eller 150 blod,

Harry 13, far till min egen vinnare;





 Blue Harry har hos Hedström gett mer än normalt
BL.a 2018; hade Patrik 2.a nat.essduva men bästa ettåring
Samma hane blev i år sektions vinnare



SNAKE dv-17-746 EN GANSKA UNG HONA ,som redan första året hos mig, gav Sveriges näst bästa på den svåra Dapirace


 

Blue HARRIETT
Hon har gett en 8.a på Ostseerennen
I år sitter en unge på Ostseerennen och en på Dapi
Har höga förväntningar på Blue HARRIETT

Blue HARRIETT

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!