Skovbo Madsen

 Mark Skovbo Madsen Denna sympatiska danske fotograf,lärde jag känna 2017,när jag sålde en van den Bulck duva till honom en hona från 16 med nr 89. Döm om min förvåning, när jag ser en stamtavla på Danmarks bästa alround duva i år, som har "89" som sin mormor, Mina GRATULATIONER MARK Dessutom får jag bekräftelse på att jag tänker rätt i aveln. Van den Bulck duvorna duger,som jag redan importerade tidigt från bl.a Gehrken, köpt ett barn till det första syskonet till Olympic Rosita som kom till Tyskland, senare köpte jag en unge efter syster KITTEL, som i sin tur gav ungar som både på OLR och i SBF givit toppar. Bl.a Hedströms essduva på söder Senare har MARK köpt en dotter till AUREUS ,av mig.själv har jag bra resultat med en son till Aureus. Röda Lambrecht 719, som gav vinnaren på Ostseerennen






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!