Mina sista till salu duvor,inför avelssäsongen

 Jag har Ett litet antal av mina duvor från 2021 kvar till salu,samt  även Toppstaren 2 är kvar till salu


Toppstaren 2 fick inte plats i avelsslaget,när jag fick  Toppstar240 som gåva av Gehrken, kände att jag behövde testa 240 av tacksamhet , därför  blir Toppstaren 2 till salu, ett Orig Gehrken ,en hona

 En toppavstammad hona ,nr 116 är också till salu ,ringad med ring från 2020 men är född 2021 i juli-augusti gör att jag ville spara henne och hennes 


 655 ,-.21 -59 och 60, 2 kullbröder efter  mina 2 Braevheart barn som jag avlade för att ha kvar blodet av den fantastiske BRAEVHEART 

De är på fadersidan halv syskon till HEDSTRÖMS  superavlaren 363, på modersidan halv syskon till Patrick och 11.an på DAPIRACE  Svensk  medel och OLR elit nedan Stamtavlan på en av de kullsyskon som är TILLSALU, en sparar jag till mig själv 

2 helsyskon till PATRICK  finns också kvar 31 och54, båda är hanar
 Sedan har jag en son till 11.an på Dapi med Tessa  super ORL blod






2 hämtade honor 46 och 57 av moderna linjer 46 är precis av de linjer som dominerar i hela Europa på  kort till kort medel 


57 är efter  blod av Janssen och Lambrecht

 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!