Par 6 2022





 PATRICK  x BLAUE LAMBRECHT 414 

Ett par, som jag inte vill få ungarna utsatta för tävling och hökangrepp, vill egentligen  hålla  alla inlåsta utan att behöva sörja de som blivit förlorade, men... Jag kommer att få dem testade,eftersom jag alltid  gjort så och för att det är det rätta.

Hanen i paret, PATRICK  är efter mitt "Stampar ",brodern sitter i par 2 fadern i par 10 modern i par 7

PATRICK s pappa  med sitt Lambrecht inslag kommer att  få 414 för en kull  så småningom. 

Honan i paret,  BLAUE LAMBRECHT 414 ,är fysiskt perfekt, men köpt p.g.a stammen  som gör att jag får en känsla av helgedom, när jag närmar mig hennes box . Hennes mormor(498) är inte bara helsyster  OLYMPIC ROSITA  mamma 300 utan också till "Blokje",, LINCIAS ,MORMOR 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!