Luftens mästare,229.

 229 en luftens mästare hos EDIN EMINOVICH 

71-20-229 VANN ÅRETS FÖRSTA DELTÄVLING I GRUPP 1 och naturligtvis sektions vinnare i sydöst.

DESSUTOM  var 229 den snabbaste av alla duvor släppta från Katrineholm den dagen 4.juni.  med 1339 m. per min mot ca 1600 duvor

Föräldrarna till  229 fick EDIN låna AB mig som ny I sporten. Precis som många nya, har fått  av mig och jag är glad att kunna konstatera att må ga med EDIN. har haft bra upplevelser av lånen. Ber därför alla gamla medlemmar följa mitt exempel att erbjuda bra duvor till nybörjare. Då ,en framgångsrik  nybörjare ÄR FAST I BREVDUVESPORTEN

Detta är paret Sprint x Braevheart  linje som har varit så framgångsrikt

Pappan NEWEST ALI

MAMMAN  KINESISKAN, en av de bästa Braevheart linjerna.  Där mamman är helsyster till min dotter braevheart(mor Patrick) bra duvor ger bra duvor!!!









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!