Långdistans blod av de bästa

 Vem känner inte till ARMANDO,essduvan hos Joel Vershot som någon fick punga ut med 1.2 miljoner  euro för att få honom med sig hem.

Eftersom  jag saknar ett antal nollor på mina pengar fick jag nöja mig med ungar efter ARMANDO  s barnbarn, men jag är trots allt nöjd, då ARMANDO  s blod fick en injektion av  WILLY DANIELS NADINE s blod också. Men då säljaren skulle skicka Honan jag beställt sa han att han var tveksam,ordet var en Hona. Då köpte jag även kullsyskonet, för att känna mig mer säker på att få i alla fall en Hona.!!! Men när de två  ev. Superhonorna kom hem visade det sig att båda är hanar





Därför säljer jag dessa KULLBRÖDER NU 507 OCH 508

BÄTTRE LÅNG OCH LÅNGMEDEL BLOD GÅR INTE ATT FÅ


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.