Ännu, inte sålda importer

 Många är fortfarande  osålda av mina importer. Nyss blev min fantastiska MYBEST KITTEL  såld, men  hennes hane, Porsche 36 är fortfarande kvar  till salu. 


PORSCHE 36



PORSCHE 36 har ännu bättre stamtavla,där de bästa i världen  är representerade

Samma gäller  blåa Venus,  hon har också en enorm stam med Lambrecht s bästa med Lincia  och VENUS  blod samt e  skvätt av Kittel blod







Även några  importerade från Olaf gehrken  är kvar.  Bl.a de 2 barnen från  Braevheart.  Dock har Båda haft problem med befruktningen. Sonen har missat  de flesta gångerna  bara en unge har jag och den är på viking race. 
Dottern, hade problem förra året, men i år har hon varit 100%-ig. 

Men jag säljer ingen av dem.Då jag inte vill ha problem med att jag sålt  duvor som ev.  Inte befruktar

Däremot är övriga Gehrken/Helios orig till salu.
T.ex. ANNAS FAVORIT.  A Heremans x vanDyck
KINA24.      E.     Geyskens  x Braevheart 
DAPI KITTEL A.  Braevheart x Kittel 
ROMARIA.  A.   ROMARIO  X BRAEVHEART 
BRAEVHEART 63 A. Braevheart x Braevheart 
Samt 3 från min vän Wolfram som är till stor del från Olaf gehrken   men mamman från mig  Sprint 105(Schwedin). Halv Gehrken. 




Norskan  OM är blind på ena ögat











 3 st från Wolfram Grosse
Barn till SPRINT 150 (Schwedin)
Mor till Ostseerennen vinnaren 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.