Braevheart, en stor del av mitt avelsslag

 Ja framgångarna  hos mig och många andra med mina Braevheartare har naturligtvis  gjort,att antalet har växt.

Nu har jag 7 st original från Gehrken.  De senaste  är sonen till Röde Braevheart  och 2 andra som jag nyligen fått hem,t.ex581 som är av en linje som Olaf nyss slagit in på sin braevheart linje,  gilleta som är en väldigt framgångsrik OLRlinje hos Bibi Stefanescuo

581 är efter en son Braevheart med Gilleta nr578

578 fader till 581 här är stamtavlan  för581, förutom Gilleta har 581 en linje av Gert Lambrechts Olynpic Nance




Sen har jag också fått hem honan  Braevheart 948 som är efter den framgångsrika gsrika Dapirace linjen som för övrigt  Edin fick sin essduva från i kombination med  Ali/Sprint  linjen 948 har dessutom Stefaan Lambrechts bästa linjer i sig

Fadern 


Förutom  dessa original  har jag fått hem min 447 som tävlade på vikingrace  som ju faktiskt är helbror till modern till QADAN s superhane med 4 ettor som ettåring 
Vidare kom 2 st från  Wolfram  som är efter Röde Braevheart  med Sprint 150


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.