Efter PIPAs bästa linjer

 Eller vad sägs om Best Kittel   och Potsche samt Geerinxz bästa,allt i en ung duva?

Duvan jag köpte ,var väldigt ung vid inköps tidpunkten och jag attraherades inte av dens utseende, men jag var tagen av  stammen. Tysken jag köpte den av  skickade med en bild på duvan som ung. Stamtavlorna nedan är på föräldrarna. Pappan från Sangers Best kittel. Linje och mamman från AIPDAG brödernas Porsche  linje. Jag får hem denna ,suveränt fina  unga hane nu på söndag,i morgon alltså, det blir väldigt spännande att få hålla den i handen och få bedömma den ,utan att i förhand veta hur den är. Före mig har 2 duvgubbar  fått känna på den och blivit imponerade. 






Jag 


Kommentarer

Dublinbet sa…
Tacksam för den tid och ansträngning du lagt ner på att skapa ett så informativt inlägg. Tack!

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

8 1 5 !!!!!!

Träning,hur mycket och när.