Oj oj !! Det blev ett par 10 också

 Par 10. 

 S 55-23-466 son Porsche 36 x my Best  Kittel

 Honan är Best Porsche 4 dv 01488-23-4

Jag beslöt tidigt i sommar att 466 skulle jag ta ungar efter,men han måste ha en superhona, men vilken ? Sen dök chansen upp, en duva kom på auktion som var osäker på könet ,  men med den avstamningen, lade jag ett bud  ,men det blev överbjudet, men jag gav mig inte och till slut var den min. 4.an visade sig var en hona  och en perfekt partner till 466

Tänkte direkt att det blir mitt par 1 men då båda Duvorna är unga får jag vänta med parningen.  Men nu är det klart,de har gått i par. Ĥ


 Den hamnade hanen är 55-23-466.   Honan är är Best Porsche 4


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!